Odchudzanie nóg

Chcesz wiedzieć jak szybko odchudzić uda? Poniżej znajdziesz pomysły na to w jaki sposób to zrobić.
Kiedy prowadzimy siedzący tryb życia, nie wykonujemy regularnych ćwiczeń i spożywamy więcej kalorii niż jesteśmy w stanie spalić, wtedy właśnie odkłada się tłuszcz. U kobiet zazwyczaj odkłada się on w okolicy talii, ud, pośladków. Tłuszcz na udach u kobiet jest kłopotliwy, sprawia, że uda wyglądają brzydko i skłania do noszenia długich spodni, sukienek. Jeśli masz podobny problem to czas na to, aby zrobić z tym porządek. Oto kilka prostych technik, które pomogą ci pozbyć się tłuszczu z ud.

odchudzanie udJak schudnąć z ud?

Jeśli chcesz odchudzić uda to nie ma innej drogi jak przez odpowiednie ćwiczenia i dietę. Trening powinien zawierać ćwiczenia aerobowe, których zadaniem jest spalanie tłuszczu oraz ćwiczenia siłowe, które mają za zadanie wzmocnić mięśnie i ujędrnić uda. Do tego trzeba stosować dobrze zbilansowaną dietę pozbawioną przetworzonego i tłustego jedzenia.

1. Ćwiczenia na uda

Zacząć należałoby od treningu aerobowego, dzięki któremu w dość krótkim czasie będziemy w stanie spalić spore ilości zapasu tłuszczu. Codziennie lub co drugi dzień wykonaj trening aerobowy, który powinien trwać od 30 do 60 minut. Może to być bieganie, pływanie, jazda na rowerze a nawet szybkie chodzenie. W brzydką pogodę można biegać po bieżni, jeździć na rowerze stacjonarnym lub ćwiczyć na orbitreku i to w domu lub na siłowni. Więcej o technikach spalania tłuszczu dowiesz się tutaj: ćwiczenia aerobowe.

Na samym spalaniu tłuszczu się nie skończy jeśli chcesz mieć chude i zgrabne uda. Potrzebny będzie trening siłowy, który wzmocni mięśnie ud i spowoduj, że twoje uda będą jędrne. Przyjrzyjmy się dwóm najpopularniejszym ćwiczeniom tego typu.

Wypady

Stań prosto. Lewą nogę wysuń do przodu, prawą do tyłu. Następnie powoli opuszczaj się w dół na nogach. Lewa kolano powinno się zgiąć pod kątem prostym, prawe kolano również. Górna część ciała nie powinna się przemieszczać ani do przodu ani do tyłu, jedynie w dół i w górę. Opuść się najniżej jak możesz, aż prawe kolano niemal dotknie podłogi. Zatrzymaj się na 2 sekundy i powoli powróć do poprzedniej pozycji. Wykonaj 15 powtórzeń na każdą nogę.

Przysiady

Stań prosto i powoli opuszczaj się zginając kolana. Obniż się najniżej jak możesz i zatrzymaj się na chwilkę. Następnie podnieś się do pozycji startowej. Wykonaj 15-20 powtórzeń.

To były podstawowe ćwiczenia na uda, które pomogą ci ujędrnić i odchudzić uda. Teraz zobaczmy jakie zmiany konieczne są w naszej diecie.

2. Dieta

Aby schudnąć na udach trzeba stosować normalną dietę odchudzającą, ograniczającą ilość spożywanych przez nas kalorii. Musimy spowodować, że ilość przyjmowanych będzie mniejsza od ilości spalanych przez nas kalorii. Dieta powinna być bogata w białko i niska w węglowodany proste i tłuszcze. Węglowodany złożone są jak najbardziej wskazane. Dodatkowo pozbądź się z jadłospisu wszelkiego przetworzonego, smażonego i tłustego jedzenia. Należy także jeść dużo świeżych warzyw i owoców, które w większości nie są mocno kaloryczne a świetnie zaspokajają głód. Warto także pamiętać o tym co pijemy. Zastąp picie słodkich napojów gazowanych, czy soków zwykłą wodą mineralną a zmniejszysz ilość dziennych kalorii o 200.

Mam nadzieje, że te informacje pomogą ci zacząć proces odchudzania ciała i ujędrniania ud. Jeśli tylko zastosujesz się do powyższych wskazówek to wyniki na pewno pojawią się po kilku tygodniach. Nie oczekuj jednak cudów, to będzie cię kosztować dużo wysiłku.