Dieta 3 dniowa

Dieta 3 dniowa może się okazać efektywną metodą odchudzania pod warunkiem całkowitego przestrzegania jadłospisu. Menu diety to kombinacja pokarmów, które inicjują chemiczną reakcję spalania tłuszczu w organizmie. Jest także plan 3 dniowej diety dla wegetarian. Nie wolno przystępować do diety od razu po jej zakończeniu, minimalna przerwa to 3 dni.
Menu diety

Dieta 3 dniowa to jedna z tych diet, które mogą ci pomóc schudnąć do 5 kilogramów w 3 dni bo jest to dieta niskokaloryczna. Picie czarnej kawy przez cały dzień zmniejsza ilość wody w organizmie oraz zmniejsza uczucie głodu.

dieta 3 dniowa

Jadłospis diety

Dzień 1

Śniadanie: 1 tost z masłem orzechowym, herbata lub czarna kawa, 1 szklanka soku z grejpfruta
Obiad: 1 tost, 70g kurczaka lub ryby, herbata lub czarna kawa
Kolacja: 70g kurczaka lub wołowiny, fasola lub marchewka, lody waniliowe i jabłko

Dzień 2

Śniadanie: 1 tost, 1 jajko, 1 banan, kawa lub herbata
Obiad: 1 jogurt naturalny, 7 słonych krakersów
Kolacja: pół miski brokułów lub kapusty, marchewka, pół banana, wołowina, pół kubka lodów waniliowych

Dzień 3

Śniadanie: 1 jabłko, 25g sera żółtego, słone krakersy, kawa lub herbata
Obiad: 1 tost, 1 ugotowane jajko, czarna kawa lub herbata
Kolacja: 70g ryby lub kurczaka, melon, marchewka, pół kubka lodów waniliowych

Oprócz tego należy pić 6 szklanek wody w ciągu dnia. Do posiłków można używać przypraw: cytryna, pieprz, sól, zioła, musztarda i keczup.

Podsumowanie

Dieta 3 dniową należy stosować tylko i wyłącznie przez 3 dni. Dłuższe jej stosowanie może być szkodliwe. Zawsze trzeba pamiętać o tym, aby po tego typu diecie wrócić na dłuższy okres do normalnego zdrowego jedzenia. Dla ludzi chcących jednak szybko schudnąć, taka dieta może okazać się korzystna, ale na pewno nie można mówić tu o korzyści dla zdrowia. Tak naprawdę spadek wagi to głównie woda wypłukana z organizmu i najprawdopodobniej waga wróci z powrotem bardzo szybko. Można powiedzieć wręcz, że efekt jo-jo gwarantowany.