Ćwiczenia na jędrne i zgrabne pośladki

Każda kobieta chce mieć ładne i jędrne pośladki, dlatego też ćwiczenia skupiające się na pośladkach to jedne z tych najczęściej poszukiwanych przez kobiety.
Jędrne pośladki definiują kobiece kształty, zwłaszcza jeśli nosi ona obcisłe spodnie lub strój kąpielowy. Jednak pośladki zawsze były tym obszarem ciała, który sprawiał wiele problemów. Kobiety w przeciwieństwie do mężczyzn, u których tłuszcz odkłada się głównie na brzuch, składują największe zapasy właśnie w okolicach pośladków i ud. Przyjrzyjmy się więc temu jakie ćwiczenia mogą pomóc w ujędrnieniu pośladków i uzyskanie wymarzonego ich kształtu. Pamiętajmy jednak, że poniższe ćwiczenia są ćwiczeniami ujędrniającymi i same nie pozwolą ci spalić dużej ilości tłuszczu. Jeśli najpierw musisz się pozbyć nadwagi to najlepsze do tego będą ćwiczenia aerobowe, o których więcej dowiesz się tutaj: ćwiczenia kardio . Wróćmy jednak do ćwiczeń skupiających się na pośladkach.

ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Przysiady

Ze wszystkich ćwiczeń ujędrniających pupę to właśnie przysiady wydają się być najlepsze. Pozwalają one na wzmocnienie, ujędrnienie mięśni pośladków a co za tym idzie pomagają uzyskać ich lepszy wygląd.

Stań prosto, w lekkim rozkroku, trzymając ciężarki w swoich rękach - jeśli dopiero zaczynasz, możesz sobie je odpuścić. Trzymaj ciężarki na wysokości barków. Patrz na wprost i powoli zginaj kolana, a tym samym opuszczaj tyłek, aż twoje uda będą niemal równoległe do podłogi. Nie schodź poniżej tego poziomu, zatrzymaj się na 2 sekundy w tej pozycji a następnie wróć powoli do pozycji wyprostowanej. Przy ruchu do góry napinaj mięśnie swoich pośladków. Wydychaj powietrze w trakcie ruchu do góry natomiast wdychaj przed opadaniem. Wykonaj 2-3 serie po 15-20 powtórzeń.

ćwiczenia na pośladki Wypady

Stań prosto w lekkim rozkroku. Lewa noga z przodu, prawa z tylu. Przechyl się w kierunku lewej (przedniej) nogi. Zegnij przy tym lekko kolana, jednocześnie podnosząc tylnią część stopy z podłogi. Zatrzymaj się w maksymalnym wychyleniu przez kilka sekund a następnie powoli wróć do pozycji startowej. Wykonaj 2-3 serie po 5 powtórzeń na każdą z nóg.

Wykopy
Zejdź na podłogę na kolana i ręce. Zegnij kolana tak aby uda były pod kątem 90 stopni do podłogi. Trzymając głowę w górze, podnieś prawą nogę zachowując zgięcie kolana. Podnoś ją do momentu kiedy udo będzie równoległa do tułowia. Napnij swój prawy pośladek, przytrzymaj nogę w tej pozycji przez 2 sekundy a następnie obniż nogę do pozycji startowej. Zrób to samo ale drugą nogą. Wykonaj 2-3 serie po 10-15 powtórzeń.

Ćwiczenia na stepie

Do wykonania ćwiczenia potrzebny będzie step o regulowanej wysokości, którą możesz zmieniać w raz ze wzrostem kondycji mięśni. Ćwiczenie na stepie jest naprawdę efektywne jeśli chodzi o pośladki a poza tym jest bardzo proste. Polega na podnoszeniu jednej z nóg i kładzeniu jej na stepie, platformie a następnie używając tylko i wyłącznie nóg podniesienie całego ciała na platformę. Im wyższy step tym lepsze rezultaty, ponieważ zwiększa się intensywność treningu. Najlepsze rezultaty można osiągnąć na stepie o wysokości sięgającej kolan.

Przysiady na ścianie

Stań w lekkim rozkroku przy ścianie, plecy niech dotykają ściany. Następnie obniż ciało do pozycji znanej z normalnych przysiadów. Następnie powoli wróć do pozycji startowej. Wykonaj 2-3 serie po 10 powtórzeń.

Podczas ćwiczeń nie szarżuj, wykonuj ćwiczenia w sposób kontrolowany, w przeciwnym wypadku możesz doznać kontuzji kolan. Zacznij od małej ilości powtórzeń a w raz minionym czasem możesz zwiększać intensywność treningu. Oczywiście aby uzyskać maksymalne rezultaty wprowadź do swoich nawyków żywieniowych zdrową dietę. Tylko połączenie ćwiczeń i zdrowego jedzenia może dać gwarantowany sukces i wymarzone jędrne pośladki.